O tym, że Link4 to najbardziej innowacyjne towarzystwo ubezpieczeniowe, nikomu nie trzeba przypominać. Dziś otrzymał kolejną statuetę – Lamparta Biznesu. Ta bardzo prestiżowa nagroda charakteryzuje się tym, że przyznają ją ludzie pracujący w branży ubezpieczeniowej. 

- Kryterium wyboru jest bank i towarzystwo ubezpieczeniowe. Statuetki przyznawane są tym, którzy odnieśli w minionym roku największy sukces w kreowaniu własnej marki. Co najważniejsze ten plebiscyt różni się od innych tym, że w głosowaniu biorą udział pracownicy banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Oczywiście nie mogą głosować na własne instytucje – tłumaczy Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska, organizator plebiscytu. 

 Zadowolenia z nagrody nie kryje Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w grupie Link4.

Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona. Muszę też dodać, że oprócz nagród idą za tym też coraz lepsze wyniki sprzedaży. Od kiedy zaczęłam pracować dla Link4 i razem z zespołem opracowaliśmy nową strategię marketingową przychód wzrósł z 450 do 730 milionów

– mówi dyrektor Kotecka.

Pozyskaliśmy też dla naszej firmy 150 tysięcy nowych klientów. Lampart biznesu to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie. Będziemy nadal ciężko pracować, aby wyniki w przyszłym roku były jeszcze lepsze. Link4 zwyciężył jako najbardziej widoczne towarzystwo ubezpieczeniowe z prostą i łatwą reklamą, dobrze skierowaną do celowego klienta

- dodaje.

Lamparty biznesu przyznawane są co roku podczas konferencji TNS Polska podsumowującej rok w branży. Wśród zwycięzców znaleźli  się też PZU SA i bank ING.