Nowy SEAT Ibiza i Arona zostały zaprojektowane, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci. Jak informuje SEAT zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza.

– SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT Arona w ostatnich latach stał się kolejnym wyraźnym filarem dla naszej marki. W zeszłym roku był globalnie drugim najczęściej sprzedawanym modelem SEAT-a – mówi Wayne Griffiths, prezes marek SEAT i CUPRA. – Jestem dumny z unowocześnienia i odświeżenia obu projektów aut. Dzięki tym zmianom oferowana przez nas gama samochodów jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale i bardziej praktyczna.

Ibiza pozostaje istotnym autem dla historii sukcesu hiszpańskiej marki. Od momentu wprowadzenia samochodu na rynek w 1984 roku mały hatchback jest jednym z najpopularniejszych modeli, jakie kiedykolwiek opuściły linię produkcyjną SEAT-a. Lifting miejskiego samochodu pozwoli na zachowanie niesłabnącej atrakcyjności. Z kolei miejski SUV, Arona, który zadebiutował w 2017 roku, dzięki odświeżeniu zyska bardziej wyrazisty wygląd zewnętrzny, a co za tym idzie bardziej terenowy charakter.