Effie to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza kreatywne rozwiązania komunikacyjne oraz wyróżniające się kampanie marketingowe marek osiągających wysokie wyniki biznesowe.

W tym roku Škodzie przyznano trzy nagrody. Marka otrzymała brązową statuetkę w kategorii "Motoryzacja" za kampanię promującą nowy model SUPERB „Nowa definicja luksusu”. W tej kategorii nie przyznano srebrnej ani złotej statuetki. W kampanii zaakcentowano elegancki design, innowacyjne wyposażenie oraz najnowsze rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, które do tej pory były znane jedynie z samochodów klasy premium. 
 

Kolejną brązową statuetkę marka otrzymała w kategorii "Launch/Relaunch", w której nikomu nie przyznano złotej statuetki. Škoda została wyróżniona za kampanię modelu KAMIQ „Nowy SUV, nowe perspektywy”. Kampania podkreśla charakterystyczne cechy pojazdu, takie jak nowoczesna linia nadwozia, nowa generacja systemów Infotainment, najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz bogate wyposażenie standardowe. 

Ostatnia nagroda to również brązowa statuetka, tym razem przyznana w kategorii "Marketing and Business Solutions" za innowacyjne rozwiązanie marketingowe wprowadzone w ramach platformy internetowej Škoda Sales Online. Doceniono kreatywność  oraz umiejętność szybkiego reagowania przedstawicieli marki na zmieniającą się rzeczywistość.

Škoda Sales Online to pierwsza na polskim rynku platforma służącą wygodnemu zamawianiu samochodów przez internet, przeznaczona zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. W tej kategorii również nie przyznano srebrnej i złotej statuetki.