Jak wynika z informacji PKN Orlen czterech z dziesięciu kupujących wybiera je z oferty tej właśnie stacji paliw.

„439 milionów sprzedanych hot-dogów #ORLEN; 850 kombinacji smakowych, w tym wersje wege. Numer 1 w badaniach preferencji klientów”.
- oznajmił PKN Orlen.

Koncern wyliczył m.in., przytaczając wyniki badań, które Kantar przeprowadził na jego zlecenie, że „3/10 Polaków kupuje hot-dogi; 4/10 kupujących wybiera hot-dogi ze stacji Orlen”.

Jak się okazuje wśród „Top 5 ulubionych hot-dogów Polaków” Orlen osiągnął wynik 40 proc., a na dalszych miejscach uplasowały się pozostałe kategorie: sieć sklepów spożywczych – 19 proc., niesieciowy bar szybkiej obsługi – 13 proc. oraz inna stacja paliw i market meblowy – po 5 proc.

Jak podał PKN Orlen, badanie Kantar dla koncernu zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie Polaków 15+.