Jak podaje portal wirtualnemedia.pl w grudniu po raz ostatni dostępne będą w formie papierowej takie tytuły jak „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar”, „Joy” i „Playboy”. Według Marquard Media Polska jest to konieczne, by firma dalej generowała zyski.

Marquard Media Polska jest ostatnim podmiotem z całej grupy, w którym segment prasy pochłania tak duże zasoby, mimo że w przeszłości przeprowadziliśmy szereg działań restrukturyzacyjnych, mających na celu jego uzdrowienie. Niewielka skala działalności, bardzo konkurencyjny rynek, duża zależność od tytułów wydawanych na licencji i niedoskonały model biznesowy w tym obszarze zmusiły nas do zerwania z tą tradycyjną częścią biznesu

– powiedział o tej decyzji Bijan Khezri, współwłaściciel Marquard Media Group.

Firma ma również zrezygnować z rozwijania stron internetowych wszystkich wymienionych tytułów, poza ckm.pl.