Ostatnio Polska Fundacja Narodowa wydała oświadczenie dotyczące publikacji portalu Onet.

Fundacja kategorycznie przeciwstawia się włączeniu działań Fundacji przez portal Onet w kampanię wyborczą. Z ubolewaniem przyjmujemy fakt, że Grupa Onet wybiórczo i subiektywnie postanowiła wykorzystać współpracę Polskiej Fundacji Narodowej z White House Writers Group, aby zdeprecjonować i zdyskredytować podejmowane przez Fundację działania

– czytamy.

Onet.pl pisał niedawno, że White House Writers Group w ramach umowy z PFN prowadziła promocję Polski w internecie.

„Ale kompletną katastrofą jest serwis na YouTube, który subskrybuje trzynaście osób. Niemal wszystkie z prawie 40 umieszczonych tam filmów to wypowiedzi z konferencji organizowanych przez WHWG dla Polskiej Fundacji Narodowej. Najczęstsza oglądalność - poniżej 10 wyświetleń, choć materiały wiszą od kilku miesięcy” – pisze onet.pl.

Do tej pory na profilu Poland Perspectives na Youtube umieszczono 40 filmów. Średnia oglądalność jednego filmu w tym serwisie to około 982 wyświetlenia na jedno wideo.

Jak udało nam się dowiedzieć, przed świętami w prime time filmy osiągnąć miały niemal 100 mln obejrzeń w FOX News i CNBS.

Dodatkowo, na co wskazują statystyki, oba materiały zostały entuzjastyczne przyjęte - 94% i 96%.

Film z duchownymi obejrzał m.in. Eric Trump, syn prezydenta USA Donalda Trumpa. Wspomniał o tym na Twitterze.