Amerykański koncern otrzymał w ramach procedury Foreign Military Sales kontrakt w grudniu 2017 r. na dostawę i serwis jednego samolotu KC-46A do Japonii. W ramach opcji, którą zleciły Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych w grudniu 2018 r., do Japońskich Powietrznych Sił Samoobrony trafić ma jeszcze jeden egzemplarz latającej cysterny. Dostawy do JASDF mają rozpocząć się roku 2021. Warto zauważyć, że rząd w Tokio jest pierwszym zagranicznym klientem Boeinga, który zdecydował się na zakup powietrznych tankowców KC-46 Pegasus.

Samoloty montowane są na linii produkcyjnej maszyny 767 w miejscowości Everett. Po początkowym etapie składania robotnicy instalują osprzęt wojskowy w centrum modyfikacji. Następnie samoloty czekają testy lotnicze realizowane również przez Boeinga. 

KC-46 Pegasus jest w stanie zabrać ze sobą ponad 96 ton paliwa. Samolot ten może być wykorzystywany jako typowy samolot transportowy, dzięki czemu może zabrać ze sobą 18 palet wojskowych "463L master pallet", 114 żołnierzy bądź 58 rannych. Za sprawą możliwości tankowania w powietrzu jego zasięg jest globalny. "Pegaz" umożliwia tankowanie w powietrzu takich samolotów jak F-15E, F-16, F/A-18, AV-8B, C-17, A-10, B-52, KC-10, KC-135 oraz KC-46.