Kompleksowe próby oraz praca Komitetu Negocjacyjnego ds. Kontraktu (CNC) zostały zakończone. Jeszcze w tym miesiącu indyjska Rada Zakupów Obronnych (Defence Acquisition Council - DAC) zajmie się pewnymi nieścisłościami, w kontrakcie aby później przesłać indyjskiej stronie rządowej gotową umowę do podpisania.  Warto zaznaczyć, że Indyjskie Siły Powietrzne wprowadziły pewne zmiany dot. parametrów samolotu, które następnie zostały zaprezentowane DAC do akceptacji.

W maju 2015 roku DAC zdecydowało się na wybór oferty zaprezentowanej przez Airbus Defence & Space oraz ich indyjskiego partnera Tata Group dot. dostawy samolotów C-295. Umowa warta 2.8 mld dolarów zakładała dostawę 56 samolotów do Sił Powietrznych Indii oraz 6 egzemplarzy do indyjskiej Straży Wybrzeża. Według tej umowy 16 z samolotów dla IAF ma być wyprodukowywanych przez producenta oryginalnego wyposażenia (OEM), czyli koncern Airbus Defence & Space. Pozostałe 40 egzemplarzy ma zostać zmontowanych w indyjskich zakładach w Bangalore, dzięki transferowi technologii.