Polski oddział marki OPPO podpisał umowy dystrybucyjne z firmami NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. Nowi partnerzy mają zapewnić szeroką dostępność produktów OPPO w Polsce razem z głównym dystrybutorem marki, którym w listopadzie zostało AB. S.A.
 
Cieszymy się z podpisanych umów, które w znaczącym stopniu rozszerzają grono oficjalnych dystrybutorów naszych produktów. Dzięki współpracy z NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. będziemy w stanie zapewnić  dostępność telefonów i akcesoriów OPPO na terenie całego kraju.
- powiedział Łukasz Łyżwa, Head of Sales polskiego oddziału marki OPPO.
 
OPPO to producent smartfonów,  zyskujących coraz większą popularność na świecie. Od ponad 10 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. To właśnie smartfony tej marki zapoczątkowały erę upiększania zdjęć „selfie”. Jako pierwszy producent zaprezentował również smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom.

W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku.