Portal Gazeta.pl postanowił przekazać informację o ujawnionych przez tvp.info taśmach, jednak na stronie głównej swojego serwisu przekręciła wypowiedź Waldemara Pawlaka. Różnica pozornie nieduża, ale bardzo znacząca.

(screen gazeta.pl)

Tymczasem na nagraniach przytoczone słowa brzmią całkiem inaczej.

- Bardzo dobrze pan na to patrzy, otóż ja bym powiedział dalej, że można by sobie nawet wyobrazić, że do takiej firmy jak TVN opłaci się dopłacić, żeby mieć taki wpływ na politykę jak TVN

- mówi Pawlak do Sołowowa.

Dopiero po kilkudziesięciu minutach redakcja serwisu Gazeta.pl podała na stronie głównej właściwy cytat z wypowiedzi Pawlaka.

CZYTAJ: Niemcy kupili "Fakt" i Onet, by mieć wpływ na Tuska? NOWA TAŚMA kelnerów z udziałem Pawlaka