Zasady akcji pozostają niezmienne: po pierwszej bramce strzelonej przez zespół Mistrza Polski, kibice rzucają na lodową taflę pluszaki, które później trafią do dzieci z Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie i innych placówek w naszym mieście.

Kibice, którzy przyjdą na mecz z nową maskotką zapakowaną w woreczek foliowy za bilet na niedzielny mecz zapłacą jedynie symboliczną złotówkę. Dodatkową atrakcją podczas tegorocznej edycji akcji „Teddy Bear Toss” będą okolicznościowe stroje, w jakich zagrają hokeiści Comarch Cracovii.

Projekt ten powstał dzięki współpracy klubu ze Stowarzyszeniem Kibiców „Cracovia to my”. Po raz pierwszy w historii rozgrywek hokejowych w Polsce jedna z drużyn wystąpi w specjalnie dedykowanych koszulkach. Bluzy, w których zawodnicy wystąpią w meczu przeciwko GKS-owi Tychy zostaną wystawione na licytację, a w przerwie niedzielnego spotkania odbędzie się również licytacja na żywo jednej z koszulek. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na działalność hokejowej akademii Cracovii.