W piątek, 6 października Centrum Sprzedaży FCA w Bielsku-Białej zostało uroczyście otwarte po gruntownej przebudowie. Placówka przy ul. Katowickiej 24 po raz pierwszy została oddana do użytku 40 lat temu - w 1977 roku (jeszcze po marką Polmozbyt). Następnie stała się własnością Fabryki Samochodów Małolitrażowych (FSM), a w 1992 roku została wchłonięta przez struktury Fiat Auto Poland i działa nieprzerwanie do dziś.

W chwili obecnej Centrum Sprzedaży oferuje wszystkie marki FCA sprzedawane na polskim rynku, czyli samochody Fiat, Lancia, Alfa Romeo, samochody dostawcze Fiat Professional, a od tego roku również Jeep i Abarth. Prezentowana jest pełna gama modeli wszystkich marek, od najtańszej Pandy za 36,5 tys. do Jeepa Grand Cherokee za 295 tys. zł. A najdroższym modelem sprzedanym dotąd w Bielsku-Białej była Alfa Romeo Giulia Q 510 KM - za prawie 400 tys. zł.

Z ciekawostek: w salonie można obejrzeć i zakupić dwuosobowego Spidera 124 (jako Fiata) i jego sportową wersję - pod marką Abarth. Dostępny jest także najpiękniejszy SUV na rynku Alfa Romeo Stelvio (do którego od września należy rekord najszybciej przejechanego okrążenia na słynnym torze Nurburgring) oraz najnowszy Jeep Compass.

Wśród samochodów używanych dominują auta roczne i dwuletnie. Są wśród nich obecnie m.in. Alfa Romeo 4C Spider oraz szeroki wybór modeli 500X i Giulietta.

W Centrum FCA w Bielsku-Białej klienci mogą nie tylko zakupić nowe i używane auta, ale także skorzystać z oferty FCA Banku oraz pełnego wachlarza ofert firm ubezpieczeniowych. Ponadto Centrum oferuje kompleksową obsługę serwisową i blacharsko-lakierniczą oraz bezgotówkowe rozliczenia szkód komunikacyjnych.

Jakość świadczonych usług serwisowych jest na najwyższym poziomie między innymi dzięki temu, że to właśnie placówka w Bielsku-Białej pełni też rolę centrum szkoleniowego - dla pracowników serwisów całej sieci dealerskiej FCA Poland.

Centrum FCA ma imponujące wyniki w badaniu satysfakcji klientów (przeprowadzonych dla marki Fiat). Wskaźnik polecenia klienta (NPS) wynosi 90% dla salonu sprzedaży i 84,9% dla serwisu.

Wskaźnik usunięcia usterki przy pierwszej wizycie w serwisie to… aż 98,5%!