Przepraszamy redakcję Gazeta.pl za publikację nieprawdziwej informacji, jakoby Gazeta.pl podała, iż w demonstracji "Obywatele dla demokracji" w dniu 12 grudnia 2015 r. uczestniczyło 200 tys. osób, zobrazowanej nieprawdziwym screenem z rzekomej strony głównej Gazeta.pl. Informację tę zaczerpnęliśmy z fałszywego i zmanipulowanego źródła w Internecie.