Wśród prelegentów tegorocznego Forum są m.in. redaktor naczelny "Gazety Polskiej" i "Gazety Polskiej Codziennie" Tomasz Sakiewicz, który opatrzy komentarzem wykład dr. Radosława Wojtczaka, oraz dr Piotr Łuczuk, redaktor naczelny portalu filarybiznesu.pl, biorący udział w panelu "Pozytywne kreowanie wizerunku w mediach i social mediach".

 

Forum Promocji Województwa Łódzkiego to inicjatywa cykliczna, realizowana od roku 2007, skierowana do przedstawicieli samorządów lokalnych regionu łódzkiego, w tym beneficjentów Funduszy Europejskich, którzy zajmują się promocją swoich marek lokalnych, przedstawicieli instytucji kultury z terenu województwa, środowisk opiniotwórczych oraz innych instytucji publicznych Łódzkiego tj. służb mundurowych, parków krajobrazowych i organizacji pozarządowych, którzy przyczyniają się bezpośrednio do budowania przewagi konkurencyjnej marki regionalnej.

 

Forum jest narzędziem efektywnego zarządzania marką regionalną, platformą dialogu i dyskusji pomiędzy specjalistami z obszaru marketingu terytorialnego, a także miejscem umożliwiającym wymianę doświadczeń dotyczących bieżących trendów rynkowych oraz oczekiwań społecznych i biznesowych konsumentów marki województwa łódzkiego i marek lokalnych. W trakcie Forum omawiane są dobre praktyki w marketingu terytorialnym oraz tematy związane z promocją marek lokalnych, budowaniem wizerunku oraz przewagi konkurencyjnej marki województwa łódzkiego. Forum przyczynia się do wielotorowego i kompleksowego rozwoju marki Łódzkiego oraz do aktywizacji działań promocyjnych realizowanych w regionie.