W ramach modyfikacji kontraktu spółka Bell Boeing ma zapewnić wsparcie logistyczne i inżynieryjne dla platformy V-22. Prace mają zostać ukończone do 30 listopada 2020 roku. Obecnymi podmiotami korzystającymi z tego pionowzlotu wielozadaniowego są Marynarka Wojenna jak i Siły Powietrzne a także Korpus Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych oraz Japonia.

Bell-Boeing V-22 Osprey to wielozadaniowy zmiennopłat, który łączy zalety samolotu i helikoptera. Może startować pionowo, a jego zasięg i osiągi mają być znacząco lepsze od standardowych helikopterów. Promień działania zmiennopłatu w wersji MV-22B wynosi 690 km, jego prędkość maksymalna to 509 km/h, a zabrać ze sobą może do 32 żołnierzy bądź ponad 9 ton wyposażenia. Uzbrojenie maszyny stanowią dwa karabiny maszynowe M2 oraz sześciolufowy karabin maszynowy GAU-17.

Bell-Boeing V-22 Osprey może wykonywać zarówno misje związane ze zwalczaniem okrętów podwodnych, operacji poszukiwawczo-ratowniczych, tankowania w powietrzu, walki radioelektronicznej oraz misji specjalnych na tyłach wroga.