Tegoroczne wyniki oznaczają ogromny wzrost sprzedaży - o 250% - w porównaniu do roku 2017 w obszarach paneuropejskich od czarnego piątku do cyfrowego poniedziałku. Sprzedaż w Hiszpanii podskoczyła aż o 300%.
 
Model HONOR 9 Lite zajął pierwsze miejsce wśród bestsellerowych smartfonów w sieci w kategorii 150-200 EUR dzięki ofertom na wszystkie warianty, a model HONOR 10 zajął wysoką pozycję w czołówce 10 najpopularniejszych produktów w serwisie Amazon w weekend czarnego piątku. Oba rekordy potwierdzają rosnącą popularność smartfonów tej marki wśród kupujących w całej Europie.
 
Natomiast w USA zapotrzebowanie na model HONOR View 10 pobiło rekordy, a model został całkowicie wyprzedany w serwisach Amazon i Newegg w trakcie promocji z okazji czarnego piątku. W trakcie weekendu sprzedaż tego modelu znacznie podskoczyła także na Bliskim Wschodzie. W weekend czarnego piątku marka HONOR uplasowała się na pierwszej pozycji w kategorii telefonów we wszystkich kanałach sprzedaży w Finlandii. W Czechach całkowity wzrost sprzedaży smartfonów HONOR sięgnął 200% w porównaniu do roku 2017, a Model HONOR 10 osiągnął aż 300% wzrost rok do roku. W Polsce model HONOR Play zanotował wzrost sprzedaży o 500% w weekend Czarnego Piątku, a sieci Euronet, X-kom i Media Expert wyprzedały wszystkie egzemplarze w zaledwie dwie godziny. Całkowity wzrost sprzedaży w kraju sięgnął 150%.
 
Z kolei nowy model HONOR 8X cieszył się popularnością jako najlepszy nowy produkt i zajmował pierwsze miejsce wśród nowych produktów na Amazon Germany, a także zyskał status bestsellera w sprzedaży smartfonów w sieci we Francji [1] od wejścia na rynki międzynarodowe w październiku. W Rosji model HONOR 8X jest najczęściej sprzedawanym smartfonem w sieci i przebił wyniki poprzednika, modelu HONOR 7X, o 500%.
 
Takie wyniki są zdaniem ekspertów potwierdzeniem coraz większej popularności modeli wyposażonych w sztuczną inteligencję, w tym HONOR 10 z wiodącym w branży systemem podwójnego aparatu ze sztuczną inteligencją i szklaną obudową 3D z oszałamiającą powłoką optyczną w nanoskali oraz HONOR Play z wrażeniem grania w 4D oraz GPU Turbo i rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym.
 
Jestem zadowolony i wdzięczny za wsparcie, które otrzymaliśmy od konsumentów w tegorocznych wyprzedażach z okazji Czarnego Piątku. Najnowsze skoki sprzedaży podsumowują bardzo pomyślny rok dla marki HONOR. Wyglądamy podobnych wyników szybkiego wzrostu w roku 2019. Nieprzerwanie opracowując innowacyjne technologie i przełomowe wzornictwo produktów, będziemy nadal zapewniać najlepsze smartfony z niedoścignionymi wrażeniami dla użytkowników na potrzeby konsumentów z całego świata.
- skomentował całe zamieszanie wokół marki George Zhao, prezes firmy HONOR.