- Technologie informacyjne zmieniają już nie tylko produkty i usługi, ale też modele biznesu i całe rynki. Metody i techniki Big Data, sztucznej inteligencji czy blockchain rozwijają się szybciej niż pomysły na ich wykorzystanie. Menedżerowie oraz inwestorzy są pod dużą presją: z jednej strony czują, że nie mogą stracić okazji i zaprzepaścić szans, z drugiej zaś nie rozumiejąc technologii obawiają się błędnych inwestycji. Znajomość nawet podstaw funkcjonowania takich rozwiązań daje poczucie pewności, zachęca do eksperymentów i bardziej świadomego podejmowania ryzyka. Zapewniam, że można się tego nauczyć w łatwy i przyjemny sposób - mówi dr Andrzej Wodecki, opiekun merytoryczny studiów MBA Digital Transformation.

Wykłady, warsztaty oraz case studies poprowadzą fachowcy łączący teorię z praktyką i na co dzień pracujący z sukcesem w świecie biznesu. Program studiów opracowany został w oparciu o najnowsze trendy w biznesie i rozwoju nowych technologii, a także ponad 25-letnie doświadczenie Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej w prowadzeniu studiów MBA dla polskiej i międzynarodowej kadry menedżerskiej.