G2 Crowd jest wiodącym, międzynarodowym serwis, który umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących zakupów biznesowych, dzięki opiniom klientów znajdującym się na stronie. Jego celem jest zapewnienie autentyczności i przejrzystości na rynku biznesowym. Każdego miesiąca witrynę odwiedza ponad milion osób.

Serwis opublikował zestawienie 20 najlepszych produktów do zarządzania mediami społecznościowymi w oparciu o zadowolenie użytkowników. Jak dowiedział się portal niezalezna.pl, produkty są oceniane na podstawie satysfakcji konsumentów, a wyniki obliczane są przez algorytm, który uwzględnia tę ocenę.

NapoleonCat wyróżniono w dwóch kategoriach. Polska platforma analityczna zajęła 8 miejsce w kategorii „Social Media Analytics Software” oraz 12 miejsce w „Social Media Management Software”. Dodatkowo, w każdej z kategorii, Polacy uzyskali ponad 90 % pozytywnych głosów dotyczących łatwości użycia i spełniania wymagań klientów.

- W Polsce powstaje coraz więcej skutecznych rozwiązań technologicznych. Bardzo cieszymy się, że NapoleonCat przyczynia się do rozwoju tej dziedziny. Powodem do dumy jest dla nas również fakt, że to już kolejny ranking oprogramowania biznesowego serwisu G2 Crowd, w którym zostaliśmy wyróżnieni. Jest to również bardzo motywujące, dlatego też cały czas rozwijamy i ulepszamy naszą platformę, z której licznie korzystają klienci zarówno z Polski, jaki i całego świata – mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat.

NapoleonCat to platforma do zarządzania marką w social. Klienci NapoleonCat to agencje social media, domy mediowe, wydawcy, e-commerce na sześciu kontynentach. NapoleonCat jest jedynym polskim, oficjalnym Partnerem Marketingowm Facebooka.