Według badań firmy Nielsen, TVP Info było zdecydowanym liderem wśród stacji informacyjnych w grudniu 2017 roku. Udziały w rynku kanału telewizji publicznej wyniosły 4 procent. Konkurencyjne stacje komercyjne pozostały w tyle – udziały TVN24 wyniosły 3,8 procent, a Polsatu News – 1,1 procent.

Przewaga TVP Info nad konkurencją rośnie coraz bardziej. W grudniu 2017 roku udziały w rynku tej stacji wzrosły o 9 procent w porównaniu z grudniem roku 2016. W tym samym czasie udziały konkurencyjnej TVN24 spadły o 12 procent.

Prezes Jacek Kurski pochwalił się danymi z ostatnich godzin ubiegłego roku dotyczącą "Sylwestra marzeń", ale w rosnącej oglądalności TVP Info nie chodzi jedynie o pojedynczą imprezę - a cykliczną, systemową działalność Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

Zauważono również, że Wiadomości TVP "zmiażdżyły konkurencję".

„Sylwestra z Dwójką” oglądało średnio 4,7 mln widzów, a w szczytowym momencie - 6,7 mln osób – wynika z danych Nielsena. „Sylwestrową Moc Przebojów” w czterech kanałach Polsatu - 2,6 mln osób (2,1 mln w samym Polsacie), a koncert „Warszawa - Stolica Sylwestra 2017” w TVN miał 1,4 mln oglądających – to wyniki ze wstępnych danych telemetrycznych.