Oferty na nowe pojazdy terenowe mają być składane od początku 2018 roku zwycięzca natomiast zostanie wskazany również w 2018 roku. Z kolei dostawy nowych wozów opancerzonych rozpocząć się maja w 2021 roku. Program zakłada zakup 440 pojazdów wraz z zapewnieniem serwisu dla tych maszyn. Wozy te zastąpić mają w dalszej perspektywie używane od 2007 roku przez Belgijskie Siły Zbrojne wojskowe pojazdy terenowe LMV Lynx. Ważące siedem ton wozy dostępne maja być w wariancie łączności oraz wozu dowodzenia. Jeśli chodzi o wyposażenie to zawierać będą system rozpoznania, obserwacji, wskazywania obiektów uderzeń i rozpoznanie pola walki ISTAR - Intelligence, Surveillance, Target Acquisition And Reconnaissance. Około 20 proc. pojazdów ma być wyposażone w zdalnie sterowane wieżyczkę ogniową (RCWS) mająca ważyć 275 kg, która używająć ma amunicji 7.62x51 mm. RCWS ma być opracowana wspólnie z belgijską rządową agencję Government Furnished Equipment (GFE). Pojazdy zostaną  wyposażone w systemy radiowe GFE VHF oraz GFE Battlefield Management Systems. Wozy maja rozpędzać się do 100 km/h. Ochrona przed minami improwizowanymi ładunkami wybuchowymi oraz pociskami ma wynieść według standardów STANAG 4569 poziom 2a bądź 2b. Pojazdy te mają być dostosowane do transportu w samolotach C-130 oraz A-400m.